Haticekanik Sütünü artıran var mı ? Benim bir türlü artmıyor bebeğim birkaç kez yutkunuyor daha sonra yutkunmayip bırakıyor gittikçe de azaldığını hissediyorum nasıl arttirabilirim ? Her şeyi yiyip su da içiyorum daha farklı bir yöntem var mı ?
atesvesu Haticekanik bol bol su ıc canım en etkili olan o bebegım 9 aylık elhamdülillah hala ped kullanırım bıde sureklı emzır benım bebegım ek gıda yese bile tatlı niyetine emerde
Rozerinn Haticekanik önce sütüm yok diye kötü düşünmeyi bırakmalısın moralin yerinde olacakki sütün olsun ve en çok süt yapan şey sudur bol bol su iç ve sürekli emzir yeşillik de tüketebilirsin şekersiz kompostolar içebilirsin
1morportakal Haticekanik Doktor her emzirmeden sonra su iç demişti. Rezene çayı içiyorum bi de. Beslenmenizi de düzene sokun ben aç kaldığımda vücudum da süt üretimini durduruyor
Hlytnatgb atesvesu emdikçe sütun gelir sik sık emzir eger bol iciyorsan mesela sut yapici salata bulgur türleri ye birde bu seklide dene
Hlytnatgb atesvesu maşallah ya benimki 8 aylık memeye cok düşkün illa uyurken memede uyumak istiyo ama okdar emmesine rağmen öyle ped kullanmıyorum ilk zamanlarda kullanıyordum daha olmuyor
Deniz25 atesvesu maşallah benim kızım da 7 aylık ama emzirmeye her kalktığımda ısırıyor asla emmiyor ne yapabilirim sizce emmediği için de sütüm çok azaldı
atesvesu Hlytnatgb özellikle Yesıl mercimeklı bulgur yanında taze Sogan Yogurt gelsin sütler uyusun bebeler valla 😍
atesvesu Hlytnatgb ay benimkıde oyle İnan yan uyumaktan bir haller oldu artık 🤯 1 yasına gelınce gece emmesını kesmeye calısacagım bakalım artık
Gulcanege atesvesu mercimek gaz yapmaz mı ya ben bayılıyorum o menüye ama 2 aylık bebeğime gaz yapar diye yiyemiyorum 🙄
Canavarannesi22 Çalışıyorum 9.5 aylık bebişim vae her gün 120×2 süt sağarken boza içtiğim günün ertesi günü 180+140 sağdım bide uyku çok etkiliyor beni 🤷🏻♀️
Dunyamsensn2008 Canavarannesi22 Kaç saatte bir sağım yapıyorsunuz acaba bende sagiyorum ama sabah sadece 120 CC çıkıyor sonrası azalıyor akşama doğru ve sadece anne sütü alıyor cogaltmam lazım 6 aylık oluck
Canavarannesi22 Dunyamsensn2008 sabah 7 de evde emziriyorum 11.30 gibi ikisini de sağıyorum 16.30 civarı bi daha sağıyorum
Bisraa Haticekanik dut kurusu kaynat gerçekten işe yarıyor sonra solgarin vitamini var B12 mydi neydi süt artırıcı bestlak damla bol su birde sagabiliyorsan sağ bunları istikrarlı yapınca ise yarıyor ama en önemlisi stres yapma
Sevgi61 Bisraa Canım b vitamini bebeklerde huzursuzluk yapıyormuş.Bu gün bi doktor söyledi bana.Bence bu durumu göz önünde bulundurmak gerekir
mavigokyuzu120666 Haticekanik bol su bestlak damla gece yatmadan tatlı + su ile toparladı biraz bestlak gerçekten işe yaradı bende
Sym68 Haticekanik sadece emzirmek az geldiğini düşünsen bile emzir sık sık, sütün vakti gelince azalır öyle bir sistem kurmuş ki Rabbimiz merak etme :)
Melikekader1 Sym68 bende aynı sorunu yaşıyorum fakat meme reddi yaşıyorum ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı 🥺