Gupssse 16ay 4gunluk ama uyumuyor .resmen uyumamak için direniyor. Memede uyudu önceden şimdi hiç umrunda bile değil. Sizler ne durumdasınız
Haticekanik Gupssse 4 aylık şuan beşiğinde sallıyorum saat 4 ü bulmadan uyumuyor bende kafayı yiyeceğim 😔
BelisMelis411 Gupssse bızımkıde 1.30 da kalktı suanda hala ayakta sanırım dıs sancısı bılemedm bi anda bagırmaya basladı
Sinemisssss Daha şimdi Uyuttum ,kalktım balkonda çamaşır topluyorum ışıklarda kapalı tam içeri giricem karşımda dikiliyor kalkmış gelmiş arkamda korkum ama o gülüyor Hala kafayı yicem artık
pembehanm Gupssse bugun doktora randevu aldım sorcam valla dayanacak gucum kalmıyo uykusuzluktan gün içinde afedersın mal gıbı oluyorum barı enerjı verecej ılac falan sorucam kendıne
Senibidasanaelikopteryokbuson Gupssse sımdı uyuyo daha dalmdı bıle 17 aylık Azı dıslerı donemındeyız o yuzden bı aydır gecelerı bu sekılde gec yatıyo sureklı aglıyo uyanıp
Mer-seL Bende kafayı yicem. 7 aylık oldu bu gün itibari ile. Az önce zar zor uyudu. Sabaha kadar elli defa daha uyanır. Burnu tıkalı açıyorum ama nafile. Of off. Sizinkisi biraz daha büyükmüş gece terörü denen şey olabilir mi acaba
Burcuozn Konuyla tamamen alakasız ama bir kaç kişi burun temizliği yazınca sormak istedim hanımlar burun tıkanıklığını nasıl açıyorsunuz benim de bebeğim (5 aylık) nezle oldu çok uykusu var yavrumun ağzından nefes alınca tıkanıyo burnu ve genzi dolu olduğu için ağlayarak uyanıyor ara arada ateşi çıkıyor nöbet tutuyorum başında
Eminerd Burcuozn nazal yıkama öneririm biz Nasorinse kullanıyoruz çok memnunuz doktorumuz önermişti eczanelerde satılıyor ☺️
Gupssse Burcuozn biz e bebekteki ağza alınan yöntemle denedik yenidogan döneminde sonradan baby vac a geçtik. Pek bilinmiyor ama burun temizliği iyi oluyor.
ecemp yasacmalamalo 15 gündür 4te kalkip 7de uyuyor 16 aylik olduk bugun tam artik alışkanlık edindi kalkip dikiliyor bu aylarda bi sıkıntı var sanki delircem