bebekece yaseminsahin14 hiçbirşey olmadı 12. Günün sabahı kalktım tuvalete girdim olduğumu gördüm sancı vs de olmadı sonrası normal adet süreci zaten
SemraSular altinoglusnac 2,5 ay sonra oldum 2.kez oldum zamanında oldum ama 5-6 gün süren bir kanama yok 3 günde kesiliyorum
Deletedmom_25 Karinyoo surekli emziriyormuydun Benim bebegim gece tek iki kez Eimer Bende Azranin sagarim Yarim biberon ya cikar ya cikmaz 7 aylik olduk Ama hala adet olamadim
annebenanneoldum Emziriyorum, 7 ay oldu kendisi yok arada bir ağrısı oluyor 😅 normalde de çok düzensiz regl olduğum için hiç şaşırtıcı bir durum değil benim için 😂
Burcutf Asyaaninannesi benimde kızım sizinle aynı ay ve günde. Bende henüz olmadım. Emziriyorsunj degilmi? 24 aya kadar olmamak normalmiş .
Boraninannesii altinoglusnac şanssızlar klubü resmen 🙈 burada okuyorum insanlar 6 ay falan adet olmuyorlar
Nevasedaa altinoglusnac bebeğim üç aylikken oldum çok şükür maşallah düzenli inşallah bir sıkıntı olmaz emzirenlerde adet düzensizliği olabiliyormuş. Benimki bir hafta filan oynuyor arada ama problem yok çok şükür.
TwinMom- altinoglusnac doğumdan 2 ay sonra adet oldum. İnşallah düzene girmiştir. Gelecek ay belli olacak bakalım
Sadem01 Mamaftma klasik bakırlı sipiral degil de ucunda progesteron hormonu bulunan çok küçük düzeyde hormon salgılayan bir tür.yani gunluk dogum kontrol hapı alır gibi.adeti çok uzun ve kanamalı olan kadınlara takiliyormus.benim öyle bir sikayetim yoktu.dr.um kanamam kesilenilir yada çok az olabilir demişti.
Svdnr altinoglusnac tam post acicaktim ki seni gordum 4 ay sonra bu gun oldum cok agri sizi olur mu korkuyorum sanki ilk defa oluyomusum gibi tedirginim biri bana yardim etsinnn
Kzy2022 altinoglusnac kızım da 40 çıkar çıkmaz adet olmuştım ,şimdi 52 günlük bebeğim var hala adet görmedim demekki doğumdan doğuma değişiyor