dunyaylabenimaramda Bebeğim 1 yaşında, örgün adalet öğrencisiyim, gözlerime kanca takmamak için zor duruyorum sizde durumlar nasıl
Bertugnunannesi dunyaylabenimaramda bende çalışıyorum bu sene ysk sınavına girecegim oglum öglen iki gibi sakin oluypr bir bucuk iki saat yanına oturuyorum yere önüne oyuncaklarını koyuyorum bazen okuduklarımı ona anlatıyorum ikinci uykusunda da bi saat çalışıyorum günlük ortalama iki bucuk üç saat oluyor haftasonu çalışamıyorum eşim evde oluyor birlikte vakit geçiriyoruz
burcineliz dunyaylabenimaramda bende icra müdürlüğü sınavına hazırlanıyorum yeni yatağa yattım 2-3ten önce yatamıyorum hiç 😔
Anneyim24 dunyaylabenimaramda 10 Aylık bebeğim var KPSS ye girdim çalışamadım küçük olduğu için 24 gün sonra vizelerim var yine çalışamıyorum mecbur sabahlayacağım😩
dunyaylabenimaramda Bertugnunannesi gün içinde yemekti temizlikti onun yaramazlıklarına yetişmekti derken bu saate kalıyor ve benim gün içi bataryam 0 🥲 çok yorgun düşüyorum mantıklı geldi ona okumak
Bertugnunannesi dunyaylabenimaramda okumadıgım zaman sıkılıyor tarihi birlikte çalışıyoruz matematigi videolardan dinliyorum not alıyorum o da izliyor gun içinde benimde pilim bitiyor ama zaman ayırmak zorundayım gece birden önce yatmıyor benimki gece uykusuna o yüzden gün içinde onunla çalısacagım ortam hazırlıyorum bi şekilde şu ara altıncı atak dönemine girdi bakalım nasıl gececek