Beraninannesii umutunannesiiii 70 dereceyle bebek haşlanır bence ideali 37 derecedir 😇 ben öyle biliyorum en azından 😇
umutunannesiiii Beraninannesii tabi 70 derecede yapıp ılıtıp icirmek lazımmış bakteriler ölüyormuş ama bebek o an yırtıyor ortalığı tereddüt te kaldım bende
esraguerrbuez Aykiz05 mama ısısını aynı derecede tutan makine var ondan alabilirsin mamasını hazırlayıp koyarsın içine uyanınca yedirirsin veya içirirsin ☺️