Gulsaaharas Merhaba ast değeri 195 alt değeri 121 olan bir bebeğim var neden değerleri bu kadar yüksek olabilir? Doktorumuz gastroenterolojiye yönlerdi böyle bir süreç geciren annemiz var mı?
Durusmom Gulsaaharas evet bizimde öyleydi gastroya yönlendirdi takip amaçlı ultrason, kan, idrara bakıldı idrar temiz ama ultrason da 2 böbrekte büyüme görüldü sizinde belki öyledir
linamommmmm Gulsaaharas çok ilac kullanımından da oluyor. Benimde bir aralar yüksekti doktorum bitkisel dahil bütün ilaçları azalt yada bırak demişti. Benim migrenim olduğu için çok ağrı kesici içerdim.
Durusmom linamommmmm o pek öyle bişey değil ast ve alt değerler genelde karaciğer böbrek lerde sıkıntı olduğunu gösteriyor. Ya hamileyken detaylı da çıkıyor yada doğduktan sonra ortaya çıkıyor
Gulsaaharas Çocuk gastroya randevu bulmak hemen imkansız tedirginlik içindeyim inşallah ciddi bişey değildir