Ya ateşi falan yok burnunuda aspire ediyorum öyle çok bişe gelmiyo ama kuru bir öksürüğü var böyle gün içinde ara ara öksürüyo ama özellikle yatağa yattığında daha fazla öksürüyo doktor şuan şurup vermiyoruz dedi ben de şurup kullanmak istemiyorum ne iyi gelir öksürüğüne