Mirosunannesi Memesizliğe alıştı gibi ama sabah erken kalkıyor öğlen 2 saat öğle uykusu gece yine de uyumamak için yırtınırcasına ağlıyor . Öğle uykusunu kessem dayanamaz diye düşünüyorum şuanki durumla mı alakalı bu geçecek mi 😭