Denizanasi92 Ronron aaa evet küçükmüş. Emmesi mi azaldı belki keyifsiz diye az emmeden kaynaklı olabilir yine de doktora sorun bi
Ronron Denizanasi92 bgn sordum aslında normal dedi ama huysuz evet az emiyor oyzdn olabilir su versem iyi gelir belki ama küçük diyorum korkuyrm vermeye
Hsyn9Karan Denizanasi92 aynen valla canm tutamıyorum bir sankye yerinde kazasız belasız iglessinlrde bunlarda çok şükür doktor size köpüklü suda oturtmanizi söyledimi
Denizanasi92 Ronron yok su verme canım emmiyor diye öyledir bizimki de az yemek yiyor az emiyor zorla su içiriyoruz
cftcdln Ronron hayır su vermeyin. Ben de 2.5 aylıkken yaptırdım. Anne sütü alıyorsa siz su alımınızı arttırın ve daha sık emzirin. Formül mamada nasıl yol izlenir bilmiyorum ama aç mı diye de gözlemleyin.
Ronron cftcdln hım teşekür ederim dünden beri daha iyi zaten çişini daha iyi yapıyo düzene girer iyice aynen bol bol sütlüyorum
Denizanasi92 Hsyn9Karan Allah Allah iyi mi geliyormuş bizim bugün banyo yapabilir günümüz ama cesaret edemiyorum sabah bi hareket yaptı acıttı çok ağladı ben de 5.gün yaptırırım artık banyosunu
Hsyn9Karan Denizanasi92 bizimde yarın yikayacm oturracam bakalım dün düştü kanaması geldi inşallah iyi olurlar
Denizanasi92 Hsyn9Karan insallah peki hala ağlıyor mu benim oğlum hala çiş mi yapıyor anlamadım birden nefesi kesilircesine ağlıyor ama çabuk susuyor bugün 4.gün