Annesininkuzusu_ 11 bucuk aylık oğlum doğduğundan itibaren medivia hastanesi Dr Ibrahim Melih Yavuz’du doktorumuz hastaneden ayrıldı ve o sürede bir çok özel hastaneye gittik asla beklediğimiz ilgiyi görmedik Ibrahim bey çok güzel ilgileniyordu şimdi kavacık medistate hastanesinde işe başlamış bize uzak kalıyor ama her ay olmasada 3,4 ayda bir götüreceğim. Kesinlikle öneriyorum 7/24 telefonla dahi bilgi veriyor