Biz3kisiyiz_ 5 ay 9 günlük kızım. Son haftaya kadar her şey belirgindi normaldi 10 gibi gece uykusuna yatardım 12 gibi rüya öğünü emzirirdim sonra 5te uyanır acıkır emzirirdim uyurdu 7ye kadar uyurdu, uyanınca da kendi kendine konuşur sesler çıkarırdı bi süre. Ama bir haftadır terör estiriyor. Ne düzen kaldı ne uyku… Ne kendine ne bana… Asla yatıramıyorum, yatağa poposu değer değmez açıyo gözlerini, o an olmadıysa max 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor. Acıktı sanıp emzireyim diyorum emmeden memeyi aldığı gibi uyuyor, bırakıyorum uyanıyor. Napıcam böyle bilmiyorum çokkk yoruldum. Vampire döndüm uykusuzluktan, direncim düştü hasta oldum ya