Gul-nur Kızlar adetim 10 gün gecikti hamilelik testi yaptım negatif çıktı. Fakat daha sonra bir yakınım sabah ilk idrar ile yapmadığın için yanlış olabilir dedi. Gerçekten öyle mi ? Ben akşama doğru yaptım testi. Yanlış olma durumu varmı sizce
Gmznr2909 Gul-nur 10 gün geçti ise adetin her türlü çıkar o sabah akşam hiç fark etmez bende iki gebeliğimde de sabah idari ile yapmadım pozitif ve adetim gecikmeden yaptım olmam gereken gün pozitif çıktı ama gebelik belirtin varsa ve 10 geçti ise doktora git
Nurtalib Gul-nur hamile olsan aksam sabah farketmez çıkar,10gun gecmis ama ikinci bi test yapmak garanti olur
Gul-nur Yunusemreannesii evet adetim neden gecikti bir türlü anlayamıyorum. Çok kötüyüm düşünmekten mahvoldum
Gul-nur Gmznr2909 evet 10 gün gecikti test yaptım negatif çıktı. Neden adet olmadığımıda sürekli kafama takar oldum
Gmznr2909 Gul-nur poco var mıydı sende stres sıkıntı üzüntü ve gebelik ihtimalini dusunduysen dış gebelik ve bu çok tehlikeli ve idrarda çıkmaz 10 gün az bir süre değil muhtemelen kist vardır her ihtimalde doktora gitmen lazım
El1f Gul-nur bence onla ilgisi yok kan tahlili yaptır en ney orda çıkar idrar testine de güvenme bazen yanlış sonuç verebiliyor
Erdemalp Gul-nur ayyy hic alakasi yok. Ben oglumu ogrendigimde adetime 5 gun vardi ve bu saatlerde test yapmistim. Direk cikmisti. Siz gecikmissiniz olsaydi cikardi.
Sinemisssss Gul-nur ovulasyon testinde olur o dediği cnm 10 gün geçikmeye her türlü hamile olsan pozitifi görürdün bende de senede bir kaç kez oluyor geçikme doğumdan sonra normal bence