2prnses1prens Bayanlar 40ım çıkınca hemen regl oldum bebeğim 2 ay 13 günlük 2. Regl mi oldum bi hafta oldu biteli bugün tekrar kanamam olmuş normal mi olabilr mi böyle 3. Bebeğim hepsinde hemen regl oldum ama böyle ara kanama olmamıştı hiç
Gmznr2909 2prnses1prens bende de öyle oldu hatta 40im çıkmadan regl oldum ama fark etmemiştim sonradan regl olduğunu anladim
Denizelif34 2prnses1prens Benimde öyle şuan regl bitti ara kanama başladı doktora gittim sağ overde kist olduğunu söyledi doğumdan sonra nasıl oluştu bilmiyorum şuan ilaç kullanıyorum ama hala lekelenme oluyor 🤦♀️
Alparslan616161 2prnses1prens düzensizlikler oluyor cnm ben 38.günlükken adet oldum sonra 1.5 ay sonra oldum 1 ay için de 2 kere 1 hafta süreyle adet oldum doktor normal dedi ve kanamam çok oluyor bazen 1 ay sürüyor
2prnses1prens Gmznr2909 o normal geliyor artk canm ama 2. Reglimden sonra bi hafta geçti tekrar kanamam oldu
2prnses1prens Abide91 her ay bnde düzenli olmaya başladım ama reglden bi hafta sonra kanama normal mi
Abide91 2prnses1prens düzensizlikler olabiliyo diye biliyorum ama için rahat etmesi için bı doktora muayene ol canım bence
Alyamom26 2prnses1prens bende sizinle aynı durumu yaşadım doktoruma sordum doğumdan sonra bu tür durumlar normal dedi . Vaktinden Erken de olabilirsin geçte yine de gozlemleyelim dedi . sizin gibi 2 buçuk aya kadar defalarca kanamam oldu . Şuan 3 ay 20 günluk bebeğim var bu ay düzene girdi sanki önceki aya göre
Fts-kml Benimde 5 aylık oldu bebeğim 3 kere adet oldum doğumdan sonra. Emzirmedim düzenli adet oldum. Ama son adetim hayla devam ediyor 15 günü geçti. Normal mi bilmiyorum
Acemimom1 Valla benimde adet gibi kanamam oldu canım rahim duvarı incelmiş Estrofem kullandım yani bi doktora görünmende fayda var emziren annelerde oluyormuş genelde