dnz123-90 İyi akşamlar arkadaşlar ben 3 ay oldu doğum yapalı sezeryan eliptik bisiklet aldm 75 kiloyum 60 düşmek istiyorum eliptik bisiklet ile spor yapan arkadaşlar var mı acaba faydasını gören oldu mu merak ediyorum
Sherlockholmes dnz123-90 Bende kondisyon bisikleti almayı düşünüyorum zayıflamak için. Doğumdan önce bir donem diyet ve sporla çok güzel kilo vermiştim. Ancak doğumdan sonra kendimde o enerjiyi bulamıyorum belki böyle bir alet ve müzik beni motive eder diye düşünüyorum
eserekli_kiz11 dnz123-90 yaa bu ara bnde eliptik bisiklet arayisindayim yaa nerden ve nekadara aldiniz
BuzluKahve dnz123-90 eliptik tüm kasları çalıştırıyor ve diğer kondisyon aletlerine göre daha çok kalori yaktırıyor ama zor ve sıkıcı😅 Ben yıllarca tuttum baş köşede toplasanız 10 kez kullanmadım. Sonra da sattım.
dnz123-90 TheBaby bende dikkat etmeye. Başladm tam anlamıyla yapamıyorum emziriom ama yine de dikkat ediyorum zamanla iyice diyet yapcam merak ediyorum onla kilo veren arkadaşlar var mı
dnz123-90 Sherlockholmes bende aynı şekilde motive olmak için aldm eliptik bisiklet aldm ve onla kilo veren varmı merak ediyorum ne kadar yaptılar nasıl yaptılar merak ediyorum bilgi almak istiyorum
eserekli_kiz11 Sherlockholmes eliptik bisimlet daha iyimis ama ben arastrdm biraz kondisyonda sadece bacak kaslari calisirken eliptikte neredeyse her bolge çalışıyor
dnz123-90 eserekli_kiz11 ben 2. El alem sahibinden Voit marka 1.2oo TL nette daha pahalı güzel de iş görür insallah
Sherlockholmes eserekli_kiz11 Yani ikisi aynı şey sanıyordum ama benim bahsettiğim kolları var ve ayak yeri bisiklet pedalı gibi olan değil büyük palet gibi ve kolu ile birlikte donduruluyor o. Kol da dahil çalıştırıyor. İsmini yanlış biliyo olabilirim aynı şey saniyirdum
eserekli_kiz11 dnz123-90 off bende istyrm yaa eliptik ama su sıra calismadgm icin esime soylemek istemiyorum ekstra bi masraf olmasin diye