SukranUras kuzumm inşallah geçer ya valla dikişlerim de sızlıyo yorulunca, karnım da ağrıyo ister istemez. Zaten zorunlu sezeryan oldum acil girdim ameliyata hala psikolojisini atamadım üstümden. Bi de böyle olunca üzülüyorum kendime 😔 doktora gidicem inşallah kontrole. İnşallah kötü bişey duymam. Bana bişey olursa çocuğuma kim bakar psikolojisine girdim, ölümlerden döndüm sezeryan sonrası. Ayy içimi de döktüm kusura bakma canım hakkını helal et 💕