Selamün aleyküm arkadaşlar. Ben eni doğum yaptım. 22 gün oldu. Doğumdan 3 gün sonra damarlarımda emboli attı. Bacaklarımda damar tıkanıklığı oluştu yani. Kalp damar kan sulandırıcı iğne verdi 40 gün sabah akşam kullanmak gerekiyor. Başına böyle bir durum gelen varmı. Geldi ise yan etkileriniz oldumu bu süreci nasıl atlattınız.