Kızlar merhaba,
Bilen bilir böyle post açarım bugünün postu da bebeklerle ilgili büyütme bilgileri ve deneyimleri olsun.
Benim bebeğim 45 günlük merak ettiklerimi elbette araştırabilirim ki zaten her günüm araştırmak bilgi edinmekle geçiyor fakat deneyim gibisi yok o yüzden buradan bilgi almakta hoşuma gidiyor.
Merak ettiğim mesela bebeklerin ne zaman gazını çıkarmayı bırakıyoruz?
Ne zaman kaka yaparken zorlanmayı bırakırlar?(özellikle mamayla beslenen bebekler)
Kaçınca aylarında yatarken dönebiliyorlar?
Kaçıncı aylarında bilinçli gülümsemeler kendilerince cevap vermeye çalışmalar oluyor?
Kaçıncı ayında oturtmaya başlıyorsunuz?
Yazarken aklımdan çıkanlar olmuş olabilir siz eklemeler yapabilirsiniz, teşekkürler kızlar 🌸