Dışarı çıkarken uzun kollu zıbın üstüne alt üst takım üstüne penye bir yelek giydiriyorum.. patikli altın üstüne bı kat daha çorap giydiriyorum evde de genelde çift çorap kullanıyoruz çünkü ayağını sıcak tutunca tuvaletini daha rahat yapıyor. Yine dışarı çıkarken şapkasını eldivenini de takıyorum. Bir de kalın battaniyeye sarıyorum yeterli oluyordu şimdiye kadar ☺️ ama yorumları okuyunca artık ben de dışarı çıkarken altına iki kat giydirmeye karar verdim 😊