Merhaba arkadaşlar. Bebeğim henüz 1 haftalık. Erken doğum ve kilo düşüklüğünden dolayı şuan kuvözde. Sezeryan olduğum için sütüm zar zor gelmeye başladı ama en büyük sıkıntım gözeneklerimin kapalı olması. Süt var ama gözenekler tıkalı. Ağrı çektiğimde oluyor tabi. Bunu yaşayan tecrübe eden annelerden tavsiyesi olan var mı ? Bu arada bebeğimin emmesi güzel ama süt gelmediği için sinirleniyor tabi ki 😊