Contractubex kullanın ben başka ameliyatımda da kullanmıştım sezaryen sonrası da kullandım.Şuan hiç izim yok.Zaten estetik dikişti.Sabah akşam sürdüm 8.ayda yok denecek kadar gitmişti.Şimdi 2 sene oldu doğum yapalı.Sezaryen izimden eser yok.Pahalıdır ama hakkını verir.