duru7 çok sevinirim sürekli bilgilendirirseniz bende düşünüyorum ama diyetle desteklenmesi gerekiyormuş bunun içinde kafamıza göre değilde uzman eşliğinde almak daha yararlı emzirdiğimiz için süt kalitesinde düşme olmasın , süt azalması olmasın diye birde sezeryan yerim hala ağrıyor 2 ay 15 gün oldu doğum yapalı 6 aydan önce önermiyoruz demişlerdi