Neslihanda dün basladim ben emziriyorum kendim ictim gece, bebegimede biberonla 3 4 yudum verdim şükür iyi pıt pıt cikartiyor bugün ilk defa rahatım vallahi bebeğim çok gazlı ve sorunlu. Sürekli aglayarak uyanirdu uykusuz kalıyordu dün akşamdan beri uyuyor neredeyse birkaç saat uyanık kaldı 😀 mutlaka dene hemen basla