Mertezo Sütüm baştan beri çok azdı oyüzden belki artar diye eds yöntemiyle besledim bebeğimi çok az emdi sonrasında hep mama aldı fakat artık son zamanlarda göğüsten süt gelmedikçe sinirleniyor ağzına alıp alıp bırakıyor eds hortumunu da yerleştiremiyorum ve farkedip rahatsız oluyor ağlıyor aç kalıyor bazen şansa alıyor bazen ağlayıp ağlayıp uykuya dalar gibi olunca veriyorum saatler sürüyor artık her beslenme öncesi stres oluyorum bu sefer alacak mı doyacakmı ağlıycakmı biberon vermek istiyorum artık başta alışmasın memeyi bırakmasın diye vermemiştim şimdide biberonu kabul etmiyor ağlıyor öğürüyor almıyor ne yapacağımı şaşırdım😞 başta almayıp sonradan biberona alışan var mı nasıl alıştırdınız? Ne yapabilirim ? Paylaşırsanız çok sevinirim🙏
Saafie Mertezo Ah Yavrum bende çok eds sistemiyle verdim bebeğe biberon tutmuyordu ama 6 aylıkken emzik biberon tutmaya başladı tabi o zamana kadar bu eds sisteminden çok çektim
Parkays Mertezo malesef alismayinca alismiyor. Kizim Az ve sik emen bir bebekti ve geceleri hic uykum yoktu diyebilirim. Her Yarim saatte bir emmek icin uyaniyordu. Ben de artik dayanamadim bari kendi sutumu biberonla vereyim en azindan babasi da besler ve ben uyuyabilirim diye dusundum . Lakin asla biberonu almadi. 4 aylikken annem geldi yanima (yurt disindayim) siringa ile sutumu vermeye calisti ki Ben biraz uyuyayim.. o sekilde Az Az Aldi ama yeterli degildi. Kasikla Verdi ama olmadi.. maalesef hala bu sekilde devam ediyoruz. Biberonu sadece su icmek icin kullanmaya basladi . Hala kendi sutumu biberonla verdigimde almiyor.. Bu kez suyu da red ediyor ben de pes ettim. 10 aylik oldu.. 1 yasinda Belki sutten keserim cunku artik dayanamiyorum uykusuzluga. Gece emmesini biraktiramadim. Cok agliyor 😥 Yani biberon almadan almiyor 😭
Mertezo Zaman ilerledikçe iyice farkederek almayacak hortumu ve başka ne şekilde vereceğim mamayı bilmiyorum😞
Mertezo Saafie başta zorlandım eds ile fakat ona razıydım alışmıştım artık ama şimdi onu da almıyor farkedip ağlıyor çaresiz kaldım kaşık zaten almıyor ağzında tutup bırakıyor hem de miktarlar fazla kaşıkla çok zor biberon alması lazım ama çok karşı çıkıyor😞 çok ağlıyor inşallah benimde sizin gibi alışır ne yaptınız peki nasıl alıştı🙏
Saafie Mertezo Kaşık biberon denedin mi benm ki pek sevmedi kaşık biberon ama hiç yoktan iyidir.. Ben hiçbir şey yapmadım tam 6 aylıkken son kez demeyelim dedik tuttu hem onu hem biberonu.. Gerçi biberona artık çok gerek yoktu ek gıda alıyordu az da olsa sütüm vardı
Mertezo Başta almayıp sonradan biberona alıştıran kimse yok mu 😞 öneri ve tecrübelerinize ihtiyacım var🙏
Mertezo Saafie denemedim ama normal kaşıkla almıyor ağzından akıyor yutmuyor😞 bir de benim sütüm yok denecek kadar az her öğün mama veriyorum ve miktarı fazla olduğu için kaşık biberon enjektör falan hepsi uzun sürecek şeyler bütün gün beslenmeyle geçiyor saatler sürüyor memeyi de az geldiği için sütüm pek olmadığı için almak istemiyor çoğu zaman yada bırakıyor hemen
mA_06 Benim begimde biberon emmiyor, mamayı şırınga ile içiyor, Gerçekten çaresizim biberon nasıl alistirdiniz ?
Mertezo Parkays ne güzel en azından sütünüz varmış benim sütüm de yok mama vermek zorundayım, biberon olmayınca çok zor oluyor 😞
Mertezo @“Saafie”#p23288959bebeğiniz 6 aya kadar kabul etti mi eds yi ?benim bebeğim 2,5 aylık farkediyor artık memeyi bırakıp duruyor sinirleniyor😞