LadyNiss bizede doğduğundan beri kullanın demişlerdi ama ben pek düzenli kullanmamistim terleme olayı olduktan sonra doktor söyleyince devam ettim sorun çözüldü. Bazı bebeklerde ırsi de olabilirmiş ama mesela benim eşim de çok terler uyurken ondanda kaynakli olabilir demişti öyle birşey de olabilir sizinki :)