Çikolata kistim var ve visanneye başlamışlardı. 2 ay kullandım bıraktım doktor öyle söyledi tekrar gel dedi Çarşamba günü randevum var fakat ben 2 aydır adet olamıyorum sürekli kanama lekelenme oluyor ama adet değil yani. Açıkçası korkuyorum acaba hamilelik mi var diye. Bu arada spiralimde var