Kızım 14 aylık oldu ve hala yürümüyor ben ellerinden tutup kaldırıyorum yürütmek için ama kaldırdığım an ayaklarını havaya kaldırıyor yada ayakta durdurmaya çalışınca hemen oturuyor. Ne yapabilirim bunun için her giren şimdiye yava yavaş yurumesi lazım artık diyo bende kafaya takmaya başladım artık varmi böyle bir durum yaşayan