Dnzdmr benim kızım ilk 4 ay kolikti. Seninki kadarlıkken çok özel bir doktora gittik, tam da o kadar günlükken kolik başladığını, aslında küçük gaz sancısını büyük bir ağrıymış gibi hissettiklerini söylemişti. Rezene çayı önermişti ama onu vermemiştim küçük diye sadece battaniyede sallayınca duruyordu.