İyi akşamlar kızlar.Kızım 26 aylık 10 gün olacak bezi bıraktık biz götürürsek yapıyor ama götürmezsek hem kakasını hem çişini altına yapıyor. Tuvalet korkusu faln yok isteyerek gidiyor biz götürdüğümüzde. Ben hazır olmadığını düşünüp bezi takmak istiyorum bir yandanda biraz daha bekleyim diyorum ama sanki hiç çişim var demeyecek gibi.Bu normal mi ne zaman sonra kendi söyler acaba