yigiteymeninannesi Arkadaşlar bunu kullanmak istiyorum ama bu ayda kullanan var mı bu vitamini ve nasıl iyisi omu ben pedia kullanıyordum ama bunu kullanmak istiyorum bu aylarda kullanan var mı
Eminegokhan yigiteymeninannesi 15 günlükken kullanmaya basladk suan 3 aylık hala kullanyorum bi sıkıntısı olmadı
Kaganpasa20 yigiteymeninannesi gönül rahatlığı ile kullanabilrsin 11 ayligiz 9. Ay tam kan sayim testinde çok iyi cıktı değerleri
Yavuzzeliha85 Ocean D3 400 IU dan bahsediyorsunuz değilmi? Biz 15 günlük iken başladık günlük 3 damla şuan 4 aylığız
yigiteymeninannesi Yavuzzeliha85 evet onu soruyorum ya doktora sordum kullan dedi eczaneci balık yağı var içerisinde bebeğe ağır gelir demiş ondan aklım karıştı da sordum
Mss19 yigiteymeninannesi içinde balık yagı degıl zeytınyagı ve d vitamını var. 15. Gunden berı kullanıyoruz 7 aylık olduk bı sıkıntı olmadı
honeyson yigiteymeninannesi ocean d vitamininin başka bir türünde balık yağı var sanırım 600 IU olan paketteydi. Onu almayın . 400 IU olanda sadece d vitamini ve zeytinyağı var . Fiyatı 35 civarıydı
Eminegokhan yigiteymeninannesi ben çok faydasını gördüm canm suan oglum 3 aylık artk gazını kendi ckartabiliyor damlayi vermedende ckartyor