Secl Zorlamayın kesinlikle. Doğuştan iştahsız olan bir oğlum var 😂 öyle ki kendi ayındaki bebekler 120-150 CC mama içerken ben 30 CC hoplata zıplata zor içirirdim. Ek gıdaya geçtik aynı, herşeyi çıkarırdı ağzından. Bu süreç 3.5 yaşına kadar devam etti. Şimdi yöntemini buldum güçlü olmak, kaslı olmak istiyor. Yemediği herşeyi son 1 ayda yemeye başladı güçlü olacak diye. Ne kadar zorlarsanız o kadar ters tepiyor. Kazanan her zaman çocuğunuz olur. Üstüne gitmeyin, zorlamayın. Ispanağı ıspanak yemeği olarak yemek zorunda değil. Krep yapar içine katarsınız, sevdiği çorbanın içine koyarsınız gibi gibi.. Akışına bırakın.