Hafsaninannesii Alkim_01 bir çay kaşiginda ılık su ile yaptım verdim hafifledi bende içtim emzirdim durdu artık
Perapera Alkim_01 ben kendim içiyordum çok faydasını görmüştüm. Belki bir çay kaşığı vermiş de olabilirim tam hatırlamıyorum
Tuba_2020 Bebekten ziyade ben kendim kimyon çayı içiyordum günlük düzenli olarak gerçekten çok faydasını görmüştüm anne sütünden geçiyordu bebeğe ve güzel gaz çıkartıyordu.