Dün annemlerden geldim 2 gece kalacaktım 1 gece kaldım huzursuzdum çünkü eve gelmek istedim ve kızım la alakalı sanki nazar olmuş olduda galiba aldım eve geldim hareketleri herseyi çok iyiydi Bi iki damla kustu açık renk tam anlam veremedim kan olduğunu düşündüm ama endişe etmedim bekliyim dedim emin olayım eşim başını yıka istersen dedi kendine gelir dedi tamm dedim başını yıkadım üzerini giydirdim tam kazağını giydirdim biraz daha kustu ama kan kustu zaten 1 aya yakındır kusuyor sürekli bu sefer ilk defa kan kustu aldım direk komşum la beraber acile gittik serum taktılar kan istediler verdik sonuç çıktı kanda pıhtı falan dedi ama belli değildi doktorum sabah tekrar kan isteyelim dedi idrar ultrason ne derseniz bakıldı gece emzirmedim serum verdiler takip amaçlı huzursuzdu emzik verdik uyudu bende yarı uykulu uykusuz gecem geçti ona razıyım yeterki iyi olsunlar çok zor Rabbim bana nasip etti bana bağışlasın ömrümün sonuna kadar bakmak nasip olsun hayırlısı ile evlat çok farklı çok çok hemde şuan anlatirken bile zorlanıyorum tahliller iyi çıktı şükür kusmasi duzeldi ama doktorumuz bu kadar kusmasi iyi değil dedi ilaç verdi çok olursa dedi bu ilacı sütüne karıştır içir dedi taburcu olduk şimdi evdeyiz şuan iyi çok şükür elhamdülillah Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın korusun nazara kem göze karşı duacı olun