anonimhanim_ kuzum ıkı yaşından sonra baba demeye başladı sımdı kendınce konuşuyor artık yavaş yavaş açılmaya başladı
Ama konuşma konusunda gerı tabıkı suan ıcın bende destekliyorum ama olay çocukta bıtıyor
Herhangı bır farklı sorun aklına takılıyorsa doktorla bır görüş
Ama onun dışında konuşacaklardır ılla ki zamanla