Bugün o kadar sinirlendim ki 1,5 saat acilde muayene sırası bekledikten sonra idrar tahlili istendi şikayetim sabah kanlı idrara çıkmamdı dünde ağrılı çıktım baya ama kan yoktu ve bu sadece sabah oldu onun dışında idrara çıkarken sızlama oluyor sadece biraz her neyse 2 saat sonra sonuç çıkacak dediler gittim 1 saatte sonuç için sıra bekledim oldu 3 saat ve içeri girince doktor sonucun çıkmadığını söyleyip idrar enfeksiyonu için ilaç yazayım dedi bende ama kanlı idrara cıktım dedim o zaman araştırmaya falan git zaten burda üroloji yok dedi yada burda sonucu bekleyeceğiz normalde hastaneden gitmemen lazım sonuç beklerken diyor birde oldu sabaha kadar bebeğim bırakıp tahlil beklerdim bende e-nabızdan baktım hiçbir şekilde hastane kaydım yok deli olacağım bu ne demek ya böyle saçmalık mı var