Rabbim sabırlıklar versin inşallah . 2 yıl süre veriyolar ama normal doğum için 2 yıl beklemelisin . Yani 5 6 ay gibi hamile kalabilirsiniz doktorum kalma kalamazsın demedi bana sezeryan oldum kızım 10 aylık allah nasip ederse şuan düşünüyoruz bizde tabiki doktorunuza danışın ama ilk 6 ay ondan sonra birşey olmuyor her sezeryan farklıdır tabi