Giraysmom20 aynen mantıksız geldi zaten, labnenin çok da sağlıklı bir seçenek olduğunu düşünmedim. Ben de bebe bisküvisi yaptım kendim, yumurta sarısını onla yemiyor ama. Olabildiğince hem protein içeren hem vitamin ve karbonhidrat olan şeyleri seçmeye çalışıyorum. Ondan aldı zaten kilo, çorbaların meyhanesine ekledim yumurtayı, meyveleri yoğurtla verdim. Şişsin diye cici bebe kullanmak bana da mantıklı gelmiyor. Kilolu olsun istemem zaten, gelişim eğrisinde hâlâ geri, onu bir yakalasak rahatliycam da. Dişleri çıksın ben de deniycem pankek, muffin falan. Şimdilik sadece pure ve çorbalarla idare ediyo. AA bu arada hoşaf mantıklı, evde kayisi kurusu vardı ev yapımı ondan da deneyeyim bir gün, kesin çok sever.