Valla ben 20 gunlukten beri hipp combiotik kullanıyorum oğlumun gelişimi kilosu yerinde gayet iyi gaz kabızlık gibi bir problemde olmadı. Ben ne kullandiysamda fayda etmedi tek fayda eden hippti şimdi 6 aylık oldu değiştirmeyi düşünüyorum 360tl olmuş 800gr 5 günde bitiyor. O yüzden sma mi denesem diyorum. Tek denemediğim o kaldı, Aptamil kabız yapmıştı. Am çok küçüktü o zaman🥲