34 günlüğüz geçen hafta daha iyi uyumaya başlamıştı ama dünden beri ağlama krizleri saatlerce uyumama ne olduğunu şaşırdım meğersem atak haftasıymış bugün yorgunluktan emzik denedim bebek beni rahat bıraktı resmen emzik bu kadar rahatlatan bir şey miydi meme reddi yaşamam inşallah di mi arkadaşlar🤷🏻♀️ atak haftalarına hiç inanmazdım ilk gebeliğim ama yaşayınca gerçekmiş dedim