Bebeğim tv açık olduğu sürece kafasını sürekli çevirip izlemek istiyor emzirirken falan telefonla oynuyorum bazen ama daha çok dikkat edicem bugün bir yazıya geldim ve çok üzüldüm otizmi tetikliyor ve dikkat dağınıklığına yol açıyormuş bilmeyen anneler çocuğunuz çok tv izliyor sa kesinlikle kapatın herşey o kadar kötü hale geldi ve hastalıklar o kadar arttı ki dikkat wtmemizde fayda var 🫤