Bebeğim hem sağdığım anne sütünden hem de mamadan besleniyor. Normalde 2 saatte 60 cc 3 saatte 70 80 cc yiyor ama gün içinde bazen daha az yiyor. Örneğin 3 saatte bazen 40 içiyor 45 içiyor gerisini içmiyor. Zorlayınca da çıkarıyor. Böyle olması normal mi acaba? Neden bazen az içiyordur?