Yurtdışına gidip yerleşenler nasıl oldı evlenip gidenler değil tabi sonradan. Gerçekten su son zamanlar özellikle çocuğum için çok istiyorum. Ben hemşireyim 1 yıl kursa gidip Almanya ya gidebilme ihtimalim var mı gercekten söyledikleri kadar ihtiyac var öı varsa hiç düşünmem 1 2 yılımı veririm aöa yoksa boşuna uğraşmak istemiyorum y.lisan yapıyorum en azından ing. Calısır doktoraya devem ederim cok geç kalmadan. Eşim desen ODTÜ mezunu ing. dili iyi ama Avrupa ülkeleri daha iyi gibi geliyor Amerika cok sıcak gelmiyor var öı Amerika da yaşayan orasında cok geniş bir yeri bir yeri tutmaz biraz deneyimlerimizden paylaşırsanız cok sevinirim