2boysmom Kızlar kargo felan nasıl oluyor. Kullanmadığım birsuru kıyafet ayakkabı vs var hepsini ucuza elden çıkarmak istiyorum ama kargo felan nasıl oluyor komisyon kesiliyormu bilgisi olan varmi
[silindi] 2boysmom kargo bedava diyor iki tarafada ama ben bir ürün aldım kargo parası kesti ,30tl birşey anlamadım bı ara telefon satacaktik eşimin örn.5, TL ye yazıyorum 400 500 TL oraya gideceği yazıyordu
2boysmom Gzdeemrl1 3bebekannesi3 Teşekkürler 🙏🏻 Peki kargoyu bizmi evde paketliyoruz yoksa kargo sirketimi paketliyor kizlar
Damla29 Gzdeemrl1 ben beşik satacagm kargo nası olcak hiç bilmiyrm büyğk şeylerde nasıl olur bilginiz varmı
ObirAnnnee Damla29 Belirli bir ağırlıktan sonra kargo ücreti kesiyorlar satıcıdan. Komisyon kesimi 300 lira üzerinde ürünlerde alınıyor diye biliyorum. Kargo verirkende bir kod var onunla birlikte kargo şirketine gidip teslim ediyorsunuz çok kolay.
3bebekannesi3 2boysmom siz kendiniz paket yapıyorsunuz kargo bedava değil bilginiz olsun karşı taraf ödüyor
Gzdeemrl1 2boysmom sen göndereceğin şeyi bi poşetin içine koy iyice küçült paketini. Sonra hangi kargoya vermek istiyorsan kargoya gidiyorsun kargo kodunu söyleyip veriyorsun. Onlar tekrar paketin içine koyuyorlar şubede zaten
3bebekannesi3 2boysmom hayir sizden kesmiyor hic bisey alıcı ödüyor 300 tl ve uzeri satışta sizden kesiyor