Nazimmm bende internetten tarif bakarak şeftali kayısı koydum malum kışın meyve seçeceği çok az. Yıkayıp çekirdeklerini çıkarıp dilimleyip kilitli poşetlerle buzluğa koydum çıkartınca blenderdan geçirip su ekleyip daha sonra tülbentle düşünce meyve suyu oluyor kalan posası da kek falan için kullanılabilir