Minahanzade Anne sütü ile yapılması daha sağlıklı çünkü inek sütü ve keçi sütü 1 yaşından önce önerilmiyor ama deneyebilirsiniz bence doktor kontrolünde.
1 çay bardağı kadar kaynatılmış ve ılınmış su
1 tatlı kaşığı pirinç unu
1 çay bardağı kadar anne sütü diyorum ben.
Suyu ve pirinç ununu tencereye alıp iyice karıştırarak pişirin ki topaklanmasın.
Kıvam alınca altını kapatıp anne sütünü ilave edin ama ben hiç anne sütü kullanmadım bozulur mu bilmiyorum.Eğer normal sütte zararı olmazsa,normal sütte kullanabilirsiniz.
Ben tat vermesi için yarım tatlı kaşığı şeker koyuyordum ya da çok az pekmez olabilir.Tatsız yemezler çünkü.