Bebeğim 2.5 aylık dün gece 4te uyudu geceleyin uyumuyor kesinlikle napmalıyım bu uyku düzeni oturtmak için gerçekten yoruldum gündüzde uyuyamıyorum zaten sabaha kadar oturuyoruz yatağına bıraktığım an ağlıyor gündüz uyuduğu için uykusunu almış oluyo siz nasl aştınız bu süreci?