Çocuklarınıza karşı tutumlarınız nasıl mesela nasıl hitap ediyorsunuz veya da edilmesini istiyorsunuz ?
Mesela ben olabildiğince sakin kalmaya çalışıyorum ne kadar yorgun ve uykusuz olursam kendimi olabildiğince frenlemeye çalışıyorum elbette elimde olmayan sebeblerden kaynaklı bende bazen hiç istemesem de bağırmış biliyorum kendimi sonra öpüyorum kokluyorum ve özür diliyorum .
Daha sonra mesela altını değiştirirken ona bi birey olduğunu hissettirmeye çalışıyorum annecim bak altını alıyorum onlarda ufak ufak konuşmaya gayret ediyorlar tepki veriyorlar 🌸
Yemeklerini kendileri yemeleri vede batırmaları için fırsat tanıyorum .
Oyuncakları ile birlikte oyun oynuyoruz anlatıyorum onlara çabalıyorum gösteriyorum .
Ağlama krizine girdiklerin de annecim ne oldu neden ağlıyorsun ? Kucak mı istiyorsun gibi şeylerr söyleyip ellerimi uzatıyorum ve ellerini ellerime koyuyor .
Başkalarının yanında asla altlarına açmam onların mahremi . Özen gösteririm
Yani özenli yetiştirmeye çalışıyorum 2 erkek ikizlerim var ve tek bakıyorum elimden geldiği kadar çabalıyorum onlara yeterli gelmek vede yetebilir için daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum ama tek yaptığım onlar ve birey bunun farkındalığını hissettirmek oyun alanlarını asla kısıtlamamak ve iletişimi bırakmamak .
Siz Peki önerileriniz varsada alırım😍🌸