Merhaba sevgili anneler. Kızım 13 aylık sık emen bir bebek. Bir göğsümün ucu sızlıyor ve yanıyor koltuk altına doğru da şiş ve diğerine göre daha dolu. Bugün daha sık verdim o göğsümü ama anlayamadım. Mastit midir bu . Mastit olucak kadar dolu değil yani. Dolmasına da müsade etmez zaten sık emiyor. Ne yapmam gerekiyor