Benm oğlumda da var 10 aylik olduk. İlk zamanlarda bizde ayda bir gidiyorduk şimdi 3 aya çıktı endişe etmeyin. Evet ağlıyorlar ama geçecek inşallah değerleri düzelince belki ilacı bırakma durumumuz var. bebeklerin 3 yasa kadar beyinleri inanılmaz hızlı gelişiyor troid hormonları da yeteri kadar desteklemekte bazı durumlar can sıkıcı olabilir o yüzden lütfen ilacınızı aksatmayin. Tüm bebeklerimize uzun sağlıklı ömürler dilerim. Allah kaderlerini güzel eylesin. Sizde uzulmeyin sadece guzel anlarınızda odaklanin😊 birde bebeklerin ağlaması inanın çok iyi bir şey korkmayın endişelenmeyin üzülmeyin