Yalnız ufak bir uyarıda bulunmak isterim, çocuğa kardeş ister misin diye sormak yanlış çünkü çocuğa verdiğiniz mesaj ben istersem gelir ben istersem gider mesajı oluyor ve sonrasında kardeşi istememe durumunda hadi şimdi istemiyorum gitsin durumları olabiliyor, hatta hamile kalındığı takdirde bile gebeliği çocuğa hemen bildirmemek gerekiyor 🙂