Merhaba
Oğlum 4,5 aylık ve işe başladığım için çok huzursuz uykuya özellikle direniyor. Yılbaşına kadar yarım gün çalışacağım o zaman a 6. Ayı olacak. Ama şu an huzursuzluğu beni ve onu üzüyor 😞 ne yapsam bilemedim işi mi bıraksam ama sonra böyle bi iş nerden nasıl bulurum kafam çok karışık malum çalışmam da lazım şartlar fena .
Hiç denediniz mi ne kadar verilir faydası var mı
Yardımcı olursanız çok mutlu olurum 🌺💐